Petak, 4 prosinca, 2020

ZA DOMAĆE TURISTE – SVE U POLA CIJENE: Akcija ministarstva turizma isključivo za domaće tržište

Ministarstvo turizma u partnerstvu s Hrvatskom turističkom zajednicom ove će godine prvi put provesti akciju “Tjedan odmora vrijedan”, i to od 10. do 19. travnja ove godine. Riječ je o projektu kojim se potiče domaće goste na turistička kretanja pri čemu će ponuda turističkih usluga uključenih partnera biti upola jeftinija.

Tijekom navedene akcije svi će građani Hrvatske imati priliku upoznati i posjetiti različite dijelove svoje zemlje uz povoljnije cijene za brojne turističke proizvode, od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.

– Cilj projekta je prvi put napraviti akciju namijenjenu isključivo domaćem tržištu, odnosno potaknuti na putovanje domaćeg gosta u razdoblju predsezone i posezone i konzumiranje i korištenje turističkih usluga po znatno povoljnijim cijenama, u što su uključeni smještaj, restorani, muzeji, izleti, ulaznice u turističke objekte, atrakcije i drugo. “Tjedan odmora vrijedan” predviđen je za razdoblje od 10. do 19. travnja. Projekt je trenutno u fazi prikupljanja gospodarskih subjekata koji će se uključiti u sam projekt, a početkom ožujka cijeli projekt bit će predstavljen javnosti nakon čega slijedi velika kampanja u nacionalnim i regionalnim medijima kako bi sve informacije došle do krajnjeg korisnika – pojašnjava glasnogovornica Hrvatske turističke zajednice Kristina Mamić.

Uključen i HGK

Projekt se provodi u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom koja je već posebnim letkom pozvala svoje članove, gospodarske subjekte, da se nižim cijenama uključe u projekt. Letkom se konkretno pozivaju turistički djelatnici da postanu dio nove promocije hrvatskog turizma te da se time produži trajanje predsezone, a svi zajedno ostvare rekordne rezultate u turizmu za taj dio godine.

“U promotivnoj akciji sudjelovat će brojne turističke usluge iz niza raznih kategorija, od ponuditelja smještaja i ugostitelja do prijevoznika i drugih iz turizma”, navodi se u letku uz poruku da se turistička usluga može prijaviti preko posebne web-stranice od 17. veljače.

A da bi se projekt trebao pokazati uspješnim, pokazuju prve reakcije gospodarskih subjekata iz sektora turizama. Tako su, primjerice, svoje sudjelovanje potvrdili iz perjanice kontinentalnog turizma na istoku Hrvatske, Parka prirode Kopački rit, koji je, iako bilježi odličnu posjećenost domaćih turista, otvoren k povećanju tih brojki.

“Park prirode Kopački rit u svakom slučaju podržat će akciju Ministarstva turizma i HTZ-a ‘Tjedan odmora vrijedan‘ od 10. do 19. 4. 2020. kao i većina nacionalnih parkova i parkova prirode Hrvatske koji su sve posjećenija turistička odredišta. Akciju podržavamo jer smatramo da u travnju i listopadu postoje slobodni kapaciteti kod većine turističkih subjekata, a priljev domaćih turista koje će ova akciju potaknuti na putovanje sigurno će pridonijeti oživljavanju turističkih destinacija na kontinentu. Cijela Slavonija i Baranja postaje sve omiljenija destinacija kontinentalnog turizma, tako da očekujemo konkretne rezultate od ovakve udružene akcije – kaže rukovoditeljica Odsjeka za promociju i provedbu projekata Parka prirode Kopački rit, Ružica Marušić, uz napomenu kako je u 2019. godini Park posjetilo 42.000 posjetitelja, od kojih je 64 posto domaćih.

Sudjelovanje u akciji razmatraju i sve veće hotelijerske kuće u Hrvatskoj, iako sudjelovanje za sada službeno potvrđuje samo “Valmar”, koji se u projekt planira uključiti sa svojih šest hotelskih odmarališta.

“Valamar Riviera sudjelovat će u akciji Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore ‘Tjedan odmora vrijedan‘ čiji je cilj usmjeriti interes na domaća putovanja te podignuti razinu turističke aktivnosti u razdoblju izvan ljetnih mjeseci. Akciji će se tako pridružiti Valamar Riviera Hotel&Residence u Poreču, Allegro Sunny Hotel&Residence by Valamar i TUI BLUE Bellevue Resort by Valamar u Rapcu te Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar na Krku i Valamar Padova Hotel na otoku Rabu.

Neki su, pak, prema sudjelovanju rezervirani zbog već popunjenih kapaciteta od 10. do 19. travnja. Među njima su i Terme Tuhelj.

“U navedenom terminu imamo poprilično zauzet kapacitet, pa nismo sigurno hoćemo li moći podržati akciju. Budući da je rok poprilično fleksibilan, pratit ćemo situaciju s našim bookingom te sukladno tome donijeti odluku”, komentira Petra Terner iz marketinga ove kuće.

Problem s praznicima?

Nekima je smanjenje cijene za 50 posto ipak previše s obzirom na to da ipak bez problema pune kapacitete. Jedne od njih su i popularne Terme Sv. Martin iz kojih ističu kako su se kao subjekt u turizmu već proslavile među domaćim gostima koji glede višednevnih boravaka čine 55 posto ukupnog broja njihovih gostiju, odnosno 80 posto kada su u pitanju jednodnevni posjeti kompleksu bez noćenja.

U neformalnim razgovorima, pak, postoji i skepsa oko interesa domaćih gostiju za putovanja u ovome terminu, posebice onih koji su uvijek “na cijeni”, a to su obitelji s djecom. Naime, iako se termin akcije poklapa s uskrsnim blagdanima i poslijeuskrsnim tjednom u kojemu su do ove godine uobičajeno bili školski proljetni praznici, ove godine, zbog lanjskog štrajka prosvjetara, za većinu učenika praznika neće biti. No, s druge strane, procjenjuje se da će ovo biti odlična prilika za povoljan odmor za, primjerice, umirovljenike i studente kojima je odmor i obilazak znamenitosti u vlastitoj zemlji već godinama prevelik luksuz.

Komentari

Komentari