fbpx
Petak, studeni 15, 2019

Uspjeh Vatrenih otkočio novčanike

Nogometna euforija prelila se i na novčanike; dan uoči utakmica i na dan samih okršaja potrošnja u trgovini na malo bila je veća u prosjeku između 11 i 15 posto. Za vrijeme Svjetskog prvenstva u Hrvatskoj je potrošeno 9,28 milijardi kuna, a posebno trljaju ruke ugostitelji kojima je rekordan bio dan polufinalnog sraza s Engleskom s rastom prometa od 17 posto, objavila je Hrvatska gospodarska komora (HGK).

Iz HGK ističu da su velika sportska natjecanja, poglavito europska i svjetska prvenstva u nogometu koja prati gotovo polovina svjetske populacije, značajan impuls gospodarstvu kroz povećanu potrošnju. I do 10-ak posto veća potrošnja bilježi se najviše kod televizora, sportske opreme, navijačkih rekvizita, putnih aranžmana (poput čarter letova) i u kategoriji hrane i pića, prije svega grickalice, piva i ostalih alkoholnih pića.“Potrošnja u trgovini na malo u odnosu na isto razdoblje lani bila je povećana, osobito na dan pred utakmice i na dan samih utakmica, u prosjeku između 11 i 15 posto”, kaže direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić na temelju podataka o fiskalizaciji u razdoblju od 15. lipnja do 15. srpnja 2018. za trajanja prvenstva. Usporedbe radi, u istih je mjesec dana 2017. promet u trgovini na malo bio manji 4,5 posto, pokazuju podaci iz sustava fiskalizacije, piše portal Poslovni.hr

Ugostitelji su ukupno fiskalizirali 878,8 milijuna kn, 3% više nego lani. Na dan utakmica promet im je u prosjeku rastao 10-ak posto i više, rekord je ostvaren na dan polufinala (17%), dok je u vrijeme borbe za pehar koju su ipak odnijeli Francuzi promet bio 13% bolji nego lani./HMS/

Komentari

Komentari