fbpx
Četvrtak, studeni 21, 2019

TRANSRODNI LOBI odnio još jednu pobjedu: “Always” više neće stavljati ženski simbol na uloške!

“Ja sam trans žena i mislim da to sad već prelazi granice groteske, zar stvarno nemate ništa drugo za raditi nego se žaliti se na simbol Venere na ženskom sanitarnom proizvodu, pokušavate li nas otuđiti, čak štoviše, nije čudo što ljudima trans osobe idu na jetra, odrastite i suočite se s tim da ste trans i prestanite svima raditi probleme”, kaže jedan komentar na vijest na Daily Mailu.

Drugi pak kaže, “Da li mom spolu više nije dopušten identitet? Ja sam žensko – uvijek sam bila i uvijek ću biti! Volim i želim ženske stvari. Zašto je to sada problem? Zašto ne prodati proizvode u oba pakiranja? Zašto postoji potreba da se stvari odmaknu od “ženskih”?Prestanite s tim maltretiranjem!”.

A vijest je da je proizvođač Always higijenskih proizvoda, najpoznatiji po ulošcima, prihvatio kritike o diskriminaciji transrodnih muškaraca i skinuo simbol “Venere” s pakiranja svojih proizvoda.

Iznervirane žene sada bojkotiraju tu, do jučer vodeću marku uložaka, nakon odluke proizvođača Alwaysa “Procter & Gamble” (P&G) da pokleknu pred trans-aktivistima koji su rođeni kao žene i još uvijek koriste sanitarne proizvode.

Ne samo to nego su feministkinje upozorile da je taj ustupak hladnokrvan korak ka “uklanjanju ženske biologije”!

Očito, dok se uništavalo muški identitet, feministicama to nije smetalo!

Uglavnom, radi se o kukavičluku i strahu za prihode: Odluka vrha tvrtke P&G dolazi nakon što se Flora margarin prestao oglašavati na “Mumsnetu” nakon optužbi da je ta roditeljska web stranica “transfobična”, što je izazvalo poziv od strane trans-aktivista na bojkot tog margarina.

Trans aktivistica koja koristi pseudonim “Melly Boom” protvitala je u srpnju pitanje za Always zašto im je “imperativ” imati ženski simbol na njihovim sanitarnim proizvodima. Ona je rekla, “Postoje non-binarni i trans ljudi koji i dalje trebaju koristiti vaše proizvode!”

Drugi aktivist, Ben Saunders – kojeg je LGBT-udruga Stonewall u svibnju proglasila mladim aktivistom godine, nakon što je snimio dokumentarac o transrodnim osobama – kontaktirao je u lipnju proizvođače uložaka sa sličnom žalbom.

Always marketinški tim odgovorio je odmah komentarom kojeg je Saunders, 18-godišnjak na naslovnoj slici, objavio na Twitteru, glasivši: “Drago nam je što vas možemo obavijestiti da ćemo od prosinca upotrebljavati dizajn omota bez ženskog simbola.”

U poruci je navedeno da će ulošci s novim pakiranjem doći u prodavaonice do siječnja 2020. godine i dodaje se: ‘Mi smo apsolutno zahvalni što su ljudi poput vas izrazili svoje mišljenje.’

No, mnoge od ženskih kupaca Alwaysa je razljutila ta odluka pa su reagirale na potez i obećavaju se prebaciti se na druge proizvođače. Vodeća feministička aktivistica Julie Bindel izjavila je za The Mail u nedjelju: ‘Uklanjanje ženskog simbola s pakiranja uložaka u osnovi negira postojanje žena.”

„Sada idemo ka potpunom uklanjanju ženske biologije. Ženski simbol feministkinje koriste već desetljećima. Ovo je čista kukavičluk i signaliziranje vrlina velike korporacije koja je kapitulirala pred trans agendom. ”

Žene na web stranicama društvenih medija također su bijesne na odluku P&G-a.

Maya Forstater, zagovornica prava žena koja je izgubila posao poreznog stručnjaka zbog tvrdnje da transrodne žene nisu žene, tvitnula je: ‘Venerin znak u biologiji se koristi za predstavljanje ženskog spola (znate, žene su JEDINI ljudi koji će ikada trebati te proizvodi). Ne predstavlja rodni identitet.”

Lizzi Watson pak kaže: “Biološke žene trebaju samo bojkotirati marku, a zatim možda z P&G shvate da i prave žene imaju osjećaje koje su odignorirali.”

Prošli tjedan Mail je izvijestio da su proizvođači Flora margarina, Upfield, odlučili prekinuti veze s Mumsnetom nakon što su se pobornici prava za transrodne osobe požalili da je postala “platforma” za “trans neprijateljske” postove. Osnivačica Mumsneta Justine Roberts odbacila je te tvrdnje i rekla da je važno za slobodu govora da se njenim korisnicima dopušta rasprava o transrodnim pitanjima – poput sve većeg broja djece koja su izrazila želju za promjenom spola.

Deseci majki koje koriste internetsku stranicu javno su se obvezale da će prestati kupovati Floru ili bilo koje druge proizvode tvrtke Upfield. P&G, američka tvrtka koja posjeduje marku Always, potvrdila je da će nova ambalaža uložaka bez simbola Venere biti predstavljena diljem Europe.

Glasnogovornik tvrtke rekao je: ‘Već više od 35 godina uvijek smo podržavali djevojke i žene, a mi ćemo to nastaviti činiti.

Također se zalažemo za raznolikost i uključivost, i shvaćamo da se ne mogu svi koji imaju period i trebaju koristiti uložak identificirati kao žene. Zato smo željeli osigurati da se svatko kome je potreban naš proizvod osjeća ugodno s Alwaysomt.”

Komentari

Komentari