Petak, 23 listopada, 2020

STANKOVIĆ ĆE DOBITI OTKAZ!? Gostovanje Plenkovića mogli bi ga skupo koštati, glavni urednik nije zadovoljan

Programsko vijeće HRT-a u ponedjeljak je na sjednici primilo na znanje Izvješće o ostvarenju ciljeva i obveza iz Ugovora HRT-a s Vladom za 2019. te o ispunjenju obveza javne radiotelevizije definiranih Zakonom o HRT-u, no izraženi su prijepori o emisiji  ”Nedjeljom u dva”.

Naime, jučerašnji intervjuu u misiji “Nedjeljom u dva” urednika i voditelja Aleksandra Stankovića s premijerom Andrejom Plenkovićem pojedini članovi vijeća ocijenili su od – odličnog, ni približno odličnog do isljedničkog.

Za prihvaćanje Izvješća o ostvarenju ciljeva i obveza iz Ugovora HRT-a s Vladom za 2019. glasovalo je četiri, a protiv je bilo dvoje članova Programskog vijeća HRT-a, koje u punom sastavu ima jedanaest članova i donosi odluku natpolovičnom većinom.

Član Vijeća iz redova zaposlenika Stipe Alfier osvrnuo se na kvalitetu recentnog televizijskog programa HRT-a, pohvalivši jučerašnju emisiju ”Nedjeljom u dva” Aleksandra Stankovića s premijerom Andrejem Plenkovićem. Ocijenio je to kao ‘odličan intervju’ i kao dokaz da na HRT-u ”postoje ljudi koji mogu napraviti kvalitetan program”.

Alfier je dodao kako treba preispitati angažiranje ljudi izvan HRT-a u programu, kao otkup i način odabira serija i emisija iz vanjske produkcije, prenosi jutarnji list 

Glavni urednik HTV-a i Međunarodnog programskog kanala Bruno Kovačević ocijenio je, pak, da ”taj intervju ni približno nije bio na nivou da bi bio odličan”.

Kovačević je naglasio kako smatra da novinarstvo u kojem se napada sugovornika ili mu se ne daje prostor da u intervjuu obrazloži svoje misli, ”nije na nivou”. Sugovorniku se uvijek mora dati mogućnost da kaže svoje pozitivne stavove, dodao je.

Alfier je, pak, kazao kako je ‘pravi intervju’ onaj u kojem se sugovorniku, nakon što izbjegava odgovor, i po peti put postavlja pitanje, odnosno – novinar inzistira na odgovoru.

No, član Programskog vijeća, povjesničar Ivo Lučić, takav je tip intervjua ocijenio ”isljedničkim novinarstvom”.

Član Vijeća iz redova zaposlenika Dean Šoša upozorio je da HRT nema politički magazin u prime timeu, za razliku od komercijalnih televizija čiji voditelji zbog toga postaju ”zvijezde”,a HRT gubi kredibilitet.

Iskazao je potrebu da javna radiotelevizija poveća kvalitetu i proizvodnju emisija iz kulture te znanosti i obrazovanju, s čime su se složili i ostali članovi Programskog vijeća.


>>> MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI <<<
>>> ŠAMPION PATETIKE: “I ja sam Srbin, ubijte mene!”
>>> Šeficu Hitne zgrozilo što je vidjela na TV ekranu: ‘Ja sam užasnuta…’
>>> TONE RADIOAKTIVNOG OTPADA STIŽU U HRVATSKU! Otkrivno je gdje će ga iskrcati…
>>> KRSTIČEVIĆ REZOLUTNO: Odlučio sam da je dosta, priča o Saboru me ne zanima
>>> VJEROVALI ILI NE: JANDROKOVIĆ želi biti mentor mladima, da ih “izvede na pravi politički i životni put”
Komentari

Komentari