Foto: Bugatti

RIMAC zapošljava još 1.500 ljudi, preuzima Bugatti!

Podijeli

Nakon najave tješnje suradnje s njemačkim proizvođačem luksuznih automobila Porscheom, Automobili Rimac naglo će ubrzati svoj razvoj. U sljedeće dvije godine zaposlit će oko 1.500 novih ljudi, čime će ukupan broj radnika povećati na 2.500, potvrdio je Mate Rimac, osnivač tvrtke nakon razgovora s njemačkim partnerima.

– Do početka 2023. godine planiramo više nego udvostručiti radnu snagu, sa sadašnjih tisuću na 2,5 tisuće zaposlenih, izjavio je Rimac za Automobilwoche prošlog vikenda. Vijest o planovima za širenje tvrtke iz Svete Nedelje stigla je tjedan dana nakon što je Oliver Blume, direktor Porschea koji djeluje u sastavu grupe Volkswagen, najavio da će njegova kompanija najkasnije do ljeta Rimcu prepustiti čuveni Bugatti. Na taj način bi Porsche povećao udio u Rimcu, a Bugatti, koji bez elektrifikacije nema budućnosti, bi ostao “u obitelji”. Dakle, u zajedničku kompaniju bi Porsche unio Bugatti i time povećao svoj udio u tvrtki iz Svete Nedelje sa sadašnjih 15,5 posto na gotovo 49 posto. U osiguravanju kapitala za razvoj firme sudjelovat će i Mate Rimac, koji će u iduća dva-tri mjeseca prikupiti 130 do 150 milijuna eura. Drugi krug prikupljanja kapitala Rimac planira za kraj ove godine, prema Reutersu.

Direktor Porschea je potkraj veljače objasnio da bi Rimac, koji proizvodi male serije vrhunskih električnih automobila, mogao odigrati “značajnu ulogu” u budućnosti Bugattija “jer se ta dva brenda tehnološki uklapaju”. Mediji tvrde da Porsche već godinama razmišlja o tome da proizvodnju maloserijskih i vrlo skupih automobila, poput Bugattija, prenese na druge tvrtke. Rimčevu tehnologiju bi time vjerojatno koristio i Lamborghini.

No, preuzimanje Bugattija nije jedini razlog koji ide na ruku naglom širenju Automobila Rimac. Ta je tvrtka poznata i po proizvodnji vlastitih pogonskih sklopova za električne automobile, za kompanije kao što su Pininfarina, Jaguar, Hyundai, Aston Martin, Koenigsegg. Također, u Rimčevim se pogonima proizvodi Pinninfarina Battista, automobil koji je u osnovi posve jednak Rimčevom C2 uz određene dizajnerske preinake, a prodaje se pod brandom čuvene talijanske dizajnerske tvrtke koja nema vlastitu proizvodnju.

– Superautomobili imaju ograničeno tržište, dok je tržište za komponente daleko veće. To je i razlog zašto planiramo proširenje naše kompanije, izjavio je Rimac. Upravo zato njegova tvrtka najavljuje i povećanje broja zaposlenih za 2,5 puta. Prosječna neto plaća u Automobilima Rimac danas iznosi oko 10.500 kuna.

 

Komentari

Najnovije