fbpx
Srijeda, studeni 20, 2019

HNS već sad u oglašivačkoj ofenzivi kao da je predizborno vrijeme

Hrvatska narodna stranka na svojoj službenoj stranici objavljuje promotivne video materijale u kojima se hvale provedbom reforme obrazovanja ministrice Blaženke Divjak, ali i promoviraju zamjenika predsjednika HNS-a i ministra graditeljstva Predraga Štromara.

U dva videa, u trajanju od 15 i 20 sekundi, koji podsjećaju na predizborni spot, stranka promovira svoj novi slogan: “Ni lijevo, ni desno, samo naprijed”.

U kratkom video uratku ministrica obrazovanja Blaženka Divjak tvrdi kako provodi četiri reformska paketa u obrazovanju i znanosti te da pritom ne gleda unazad, niti lijevo, niti desno već samo naprijed. Ministar graditeljstva Predrag Štromar u uratku obznanjuje epohalno otkriće tvrdnjom da “siguran krov nad glavom nije ni lijevo ni desno”.

Ipak, van mlakog PR-a, veći problem predstavlja što se HNS intenzivno bavi promidžbenom kampanjom, kao da je predizborno vrijeme jer zakon dopušta oglašavanje političkih stranaka samo za vrijeme izborne kampanje.

Naime, u Zakonu o elektroničkim medijima, u čl. 30 stavku 3., jasno se navodi kako “Nije dopušteno oglašavanje političkih stranaka, koalicija i nezavisnih zastupnika predstavničkih tijela, osim za vrijeme izborne promidžbe sukladno posebnom zakonu.

No, Zakon o elektroničkim medijima je nedorečen po pitanju društvenih mreža, odnosno elektroničke medije u čl. 2 stavku 2. definira kao “audiovizualni programi, radijski programi i elektroničke publikacije” pri čemu elektroničke publikacije definira kao “urednički oblikovani programski sadržaji koji se objavljuju dnevno ili periodično…u svrhu javnog informiranja i obrazovanja”.

To znači da su po hrvatskim, ali i mnogim europskim zakonima samo televizija, radio i web portali jasno shvaćeni kao elektronički mediji, iako društvene mreže svojom veličinom već nadmašuju tradicionalne medije.

Hrvatska narodna stranka stoga iskorištava nedorečeni zakon te kampanjom pod sloganom “Ni lijevo, ni desno, samo naprijed” pokušava podići rejting koji se nalazi na najnižoj razini u povijesti njenog postojanja.

Komentari

Komentari