Ponedjeljak, 13 srpnja, 2020

HRVATI PRONAŠLI NOVI BIZNIS: Dubrovčani na ovome zgrću milijune, ali ponude ima i drugdje

Stranci sve više hrle u Dubrovnik kako bi ondje sklopili brak, a Dubrovčani ispunjavajući njihove želje na svadbeni dan imaju još jednu nišu za zaradu

Dubrovnik je osim turističke brojnim strancima postao i omiljena destinacija za vjenčanje, a domaćima još jedna mogućnost zarade. Tako je u Dubrovniku, prema podacima RTL-a, više sklopljenih brakova stranaca nego domaćih.

Kao mjesto za sklapanje braka mahom ga izabiru Britanci, Irci, Skandinavci, ali i Indijci. Svi oni traže jedinstvene dubrovačke lokacije te besprijekornu organizaciju tog savršenog dana.

”U prosjeku, u posljednjih 10 godina je sklopljeno 150 stranih brakova godišnje. Moja mala matematika rekla bi da je to gotovo trećinu više stranih državljana koji su sklopili građanski brak u odnosu na brakove hrvatskih državljana”, kaže matičarka Tihana Hrnić.

Svadbe od 20.000 eura do milijunskih iznosa

Organizatorica vjenčanja Ines Nanić otkriva kako dan vjenčanja za prosječno 50 ljudi stoji 20.000 eura, no da veliki projekti s nekoliko stotina ljudi stoje milijune.

Snimatelj Mišo Sorić kaže kako mladenci znaju imati itekako neobična traženja pa su tako primjerice tražili da vezice na cipelama koje su inače različitih boja na snimci promijene u istu boju.

Ima i drugih problema pa tako Nanić navodi kako su neke mladenke poželjele odjenuti vječanicu koju bi, primjerice, mogle nositi u Sibiru, ali ne i u Dubrovniku u sedmom mjesecu.

”Dosta kraće traju nego naše svadbe. Naše počnu ujutro u devet balalajka i onda do četiri ujutro hojla, hojla, a oni su malo pristojniji . Oni večeraju od sedam do devet i onda se u sat i pol totalno razvale od partyja”, prepričava Sorić za RTL.

Neobična indijska svadba

“Jedna od zanimljivih stvari mi je bila kad je jedan indijski klijent ženio svog jedinog sina, oni žive u Dubaiju i iznimno su imućni. Imali su vjenčanje koje je trajalo pet dana s tisuću uzvanika. Vjerujte mi – šest dana slavonske svadbe je mala beba za ovo što je gospodin planirao. U svakom slučaju, njima je falila neka ‘the’ destinacija – od svega što smo im mi pokazali i kad je ušao na Stradun rekao je ‘kud mi hodamo -to je to, evo ga dugi stol za tisuću ljudi’. E, onda je tim ljudima malo teže objasniti da neke stvari ne možeš kupiti novcem”, zaključuje Nanić.

Dodajmo ovome da su sklapanje braka kao turističku ponudu već prepoznali i drugi, pa su tako nedavno o tome progovorili i u Sinju, gdje nude svoje prirodne ljepote za ulazak u bračnu luku strancima, ali i domaćima.

 

Komentari

Komentari