Subota, 30 svibnja, 2020

GRGIĆ: ZAŠTO JE SVE JOŠ NA OKUPU? Crna rupa Hrvatske politike nedvojbeno je anemični dezerter na čelu HDZa

REKTALNI ALPINISTI SE POPUT SPIRALNIH KRAKOVA GALAKSIJE UVLAČE U NJEGA, ALI ZAŠTO JE SVE JOŠ NA OKUPU? KOJA TO NEVIDLJIVA MASA DRŽI POLITIČKI SVEMIR DAVNO UGASLE ZVIJEZDE HDZ-a U ORBITI ANEMIČNE CRNE RUPE

ANEMIČNI DEZERTER vs. BERO-FIZIČAR ili Traganje za tamnom materijom hrvatske zbilje

Tamna materija je nama nepoznat oblik mase koje u Svemiru ima oko 6x više od “obične”, (barionske) mase. Tamna glasačka masa je ono što duopol HDZ – SDP drži u postojanju

Postojanja “nevidljive mase” otkriveno je 1930. kada su astronomi primijetili kako spiralne galaksije ne rotiraju oko crnih rupetina u skladu s Keplerovim zakonima. Od tada astronomi tragaju za odgovarajućom teorijom koja bi mogla opisati svojstva tamne materije i česticom koja je čini. Riječju žele znati što naš svemir drži na okupu.  Unatoč svim instrumentima, dugotrajnim promatranjima, još uvijek ne znamo što je ona, glede astrofizičari žele opaziti bilo kakav njezin trag ili način na koji ne-barionska masa interaktira s elektromagnetskim zračenjem.

Istih tih 30-ih godina u postojanje političkog svemira dolaze i boljševički komunizam s pratećim fašizmom. Taj duopol hrani sam sebe dobrim djelom prošlog stoljeća. Crna rupa komunističkog smrada nije nestala. Ona je i danas na čelu političkih procesa, Ako ne vjerujete pogledajte samo naslov Plenkoivćevog maturalnog rada “Sredstva masovne komunikacije”.  kao naznaku onog što dolazi. Uzori su mu bili Marx i Kardelj koje je opširno citirao. Koliko je mladi drug Plenković važan Partiji vidi se neposredno potom . Ergo, najbolji  prikaz daje ekstremno lijevi „INDEX“ koji Plenkovića reklamira sljedećim citatom :

> Maturalni, dakle ne diplomski, magistarski ili doktorski, nego maturalni mladog Andreja Plenkovića objavljen je 1989. kao knjižica u izdanju “Poslovne zajednice grafičkih i srodnih organizacija udruženog rada Jugoslavije”, a u svojevrsnom predgovoru je navedeno: “Ova knjiga namijenjena je nosiocima funkcije informiranja u grafičkim radnim organizacijama udruženim u Poslovnu zajednicu “Grafoimpex” za stručno osposobljavanje, kao i svim radnim ljudima kojima je samoupravljanje i društveno komuniciranje primarna zadaća.”<<

Izvor :Index.hr

Opširnije o Plenkoivćevim boljševičkim stavovima pročitajte na:

>>> Došli smo do maturalnog rada Andreja Plenkovića – uzori mu bili Marx i Kardelj

DETEKCIJA BOLJŠEVIČKOG SMEĆA ili kako napraviti >>INDIKATOR B<<

U svojim genijalnim (science)fiction filmovima >>IZBAVITELJ<< i >>INFEKCIJA<< Krsto Papić upozorava na pojavu ljudi-štakora koji poput masona razaraju tkivo društva. Suprotstavlja im se genijalni profesor s predivnom kćerkom i neizostavnim mladim pobočnikom tako što proizvodi >>INDIKATOR B<<. Na obične ljude sredstvo ne djeluje, ali ljude-štakore razotkriva i likvidira … Nastavak, film >>INFEKCIJA<< zabranjen je i „bunkeriran“ u vrijeme Ive Sanadera. Govori (preneseno) o prodoru ljudi-štakora  iz stranih  kvazi-ljudskapravaških organizacija u hrvatske medije.

Jedna od metoda za traženje tamne materije je traganje za gama zračenjem. Čestice u našem svemiru dođu u postojanje i iz njega odu, pri tome čineći nama znane neutrone, elektrone i protone.

S vremena na vrijeme nastane i pokoji anti- elektron i anti-proton no oni se međusobno anihiliraju  (od latinskog nihil – ništa) i sav svemir ostaje kakav jest – NEPROMJENJEN pod kontrolom crne materije i energije.

Analogno,  u političkom svemiru, ponekad se dogode sudari svijetlih zvijezda u formiranju s tamnom materijom.  Evo što je Željko Dujmović napisao o pokušaju incidenta pred Hrvatskim saborom. Meta ove provokacije/napada bio je zastupnik Culej, zvijezda u usponu;

Riječju ekipa za kvazi-ljudska prava, pseudo-otvoreno društvo i ostali sereš-soroš (mađar.sleng sheres = volim) proizvode i ciljano izazivaju incidente, glede, onda to mediji s preciznošću najboljeg radio-teleskopa registriraju.

Zašto sereš-soroš proizvodi rade incidente je jasno, ali zanimljivo je pratiti odbljeske te anihilacije, prilikom sudara političke materije i anti-materije;

1. Meta napada su uvijek državotvorni Hrvati.
  2. Mediji koji to prenose imaju često oprost poreznih dugova – dakle plaćeni su našim novcem kako bi srali po Hrvatima.
  3. Nije zabilježen „sereš-soroš“ napad na Plenkovića i/ili Milanovića niti na bilo koji objekt iz njihove orbite?!
  4. ZANIMLJIVA ANOMALIJA: Benčićka je nedavno napala na Davora Bernardića, a zabilježeni su i drugi sukobi na relaciji ekstremno lijevo (Soroš) i Bero fizičar.

>> INDIKATOR B NA DJELU?<< XOR Zašto „serš-soroš“ ekipi ne odgovara Bero fizičar?

Nedvojben je njegov otklon(sukob?) s Milanoviću odanim kadrom. Pažljivi promatrači političkog neba iznad Hrvatske primijetili su i kako čvaljavi dezerter ne daje nikakvu podršku Beri fizičaru.  Dogmatsko-udbaška struja u SDP-u također ga sabotira. Koji je njegov grijeh?

Bero fizičar nije pohađao rekla-kazala studije.  Nakon Tehničke škole „Ruđer Bošković“, gdje je razvaljivao znanjem  /dvostruki državni prvak (1996. i 1998.) i doprvak u fizici (1997.)/ kao srednjoškolac imao je međunarodnih uspjeha. Bio je član reprezentacije na međunarodnim natjecanjima i Fizikalnoj olimpijadi, a od 15. godine zarađivao je na instrukcijama iz fizike, matematike, kemije, a kasnije i elektrotehnike. Diplomirao je fiziku na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, a tijekom studija bio je proglašen studentom generacije. Nikada nije napisao niti izrekao nikakvu vaginariju na temu Marx, Kardelj …itd. Bavio se samo ozbiljnom fizikom.

Tipičan ljevičar? Baš i ne! Prije iznimka koja još nije poništena (anihilirana) uobičajenim silama politike. Šteta što nije odgojen u zdravom konzervativnom smjeru  – bio bi odličan predsjednik HDZ-a. Onog izvornog, a ne ove zvijezde na samrti. Vice versa i Plenković bi bio idealan za predsjednika SDP-a, onakvog kakav je oduvijek bio 🙂

Bilo kako bilo, Bero fizičar predstavlja opasnost i za dogmatsko-udbašku strukturu, kao i za sereš-soroš ekipu unutar i izvan SDP-a. Za Plenkovića i lažne desničare koji su njegov projekt postoji latentan opasnost kako će Bero fizičar poput papićevog profesora iz „Izbavitelja“ izumiti>>INDIKATOR B<< i njime poprskati političku scenu Hrvatske. Zamislite koliko bi ljudi-štakora bilo prokazano?! Uostalom ljudi-štakori su ona tamna, nevidljiva tvar koja drži smrdljivu političku galaksiju na okupu.  Reductio ad absurdum, ukoliko nestane ovaj i ovakav SDP, što će držati na okupu u orbiti oko Plenkovića sve rektalne alpiniste? Super-nova koja bi dokrajčila Plenkovića oslobodila bi HDZ iz konike crne rupe i omogućila povrat starog sjaja i stvaranje novih državotvornih zvijezda.  Bero fizičar mogao bi biti katalizator za konačno čišćenje SDP-a i od udbaškog i od sereš-soroš političkog otpada.

Uostalom, kao bi hodao i trčao svaki čovjek ima lijevu i desnu nogu. Može li Hrvatska prohodati?

Zoran Grgić mag.ing.