Zagreb, 26.9.2017 - Usredištu SDP-a na Iblerovom trgu,održana je sjednica predsjedništva stranke.Na slici Davor Bernardić daje izjavu o tijeku sastanka.. foto HINA/ Tomislav PAVLEK /tp

Bero se obrušio na prijedlog obiteljskog zakona! Zamisli , uvijek ista priča o srednjem vijeku i nazadnošću. Ima li Bero svoje mišljenje ili mu ga fomiraju agresivni ljevičarski mediji i udruge?

Nevjerojatno kako u današnjem društvu potpune neznalice i nepoznavatelji društvene svrhe zakona određuju kako bi zakoni trebali izgledati i što bi trebali sadržavati. Zakoni su skup društvenih pravila koja se provode kroz represivni aparat. Drugim riječima, skupina ‘građana s pištoljima'(vlada/zakonodavac) na silu nameće nekoj drugoj skupini građana da se moraju ponašati na određeni način – tako kako su prvi stavili u zakon.

Ako je tome tako postavlja se pitanje zašto bi netko nekome određivao kako se treba ponašati? Nije li to ograničavanje ljudskog prava na slobodu? Po principu pravednosti, ograničenje ljudskih prava pojedinca moguće je samo onda kad taj pojedinac vrši atak na nečiji život, slobodu, imovinu i tjelesni integritet. Zato zakon ograničava prava na slobodu kriminalcima, obijesnim vozačima, onima koji zagađuju okoliš i sl.

Jednak princip nalazi se u pozadini Obiteljskog zakona. Taj Zakon određuje kako se određeni pojedinci moraju ponašati kako bi se primjerice zaštitila dobrobit djeteta. No, zaštita dobrobiti djeteta podrazumijeva postojanje djeteta i onih pojedinaca koji su odgovorni brinuti se za dijete te namaknuti ogromne materijalne i ine resurse za dovođenje djeteta do punoljetnosti. A tko su ti pojedinci? Susjed djeteta, brat, sestra, prijatelji, baka, djed, …? Očito ne.

Ti pojedinci su otac i majka, dakle oni koji su dijete donijeli na svijet. Oni su ti koji su odgovorni za posljedice svojeg seksualnog ponašanja i ako izbjegavaju odgovornost za te posljedice onda dijete postaje teret uže i šire društvene zajednice što drugim riječima znači da otac i majka svojim neodgovornim ponašanjem vrše atak na slobodu i imovinu drugih ljudi. Zato postoji legitimno opravdanje da skupina ‘građana s pištoljima’ ocu i majci nameće kako se trebaju ponašati.

S druge strane, kad postoji neka skupina ljudi koja živi skupa, u kojoj jedan ili više članova nisu odgovorni za postojanje djeteta onda to ne predstavlja stanje odgovornosti čije izbjegavanje bi vršilo atak na slobodu ili imovinu nekog člana te skupine ili užu i širu društvenu zajednicu, pa se Zakon a priori niti ne može baviti takvim odnosom kao onim majke, oca i djeteta.

Zato zakon definira obitelj kroz prizmu odgovornosti, a kulturološki, antropološki, etimološki obitelj može biti prilično široko definirana. Dakle, predloženi zakon je bio sasvim ok. Ali glavno da je premijer nasjeo na histerije dežurnih NGO laprdala, salonskih ljevičara i twitter ratnika poput Kosorice i Glavaševića.

niwrad

 

Prati nas i ne propusti ekskluzive!